FANDOM

Dunja Jeličić

Дуња Јеличић (лат. Dunja Jeličić; Београд, 11. новембар 2003.) је српска певачица и позоришна и гласовна глумица.

Иде у музички школу где учи свирање на клавиру. Веома добро познаје енглески језик. Омиљени музички жанрови су јој поп, рок и R&B. Њене омиљене певачице су Бијонсе и Аријана Гранде. Са шест година постала је члан дечјег хора „Чаролија“ са којим је учествовала на многим концертима као солиста.

Учествовала је на такмичењу „Први српски таленат“. Широј јавности је постала позната по учешћу у музичком такмичењу „Пинкове звездице“ у првој сезони 2014/2015, на којем је стигла до друге полуфиналне емисије и освојила 13. место. Учествовала је на музичком такмичењу „Чаролија“. На такмичењу „Златна сирена“ које се одржава сваке године, освојила је прва места у више жанрова и категорија.

У мјузиклу о животу Николе Тесле - „Тесла: Тајна Електропије“ игра једну од водећих улога.

Дуња је у октобру 2016. интерним избором изабрана да представља Србију на Дечјој песми Евровизије 2016. са песмом „У ла-ла-ла“. Такмичење је одржано 20. новембра 2016. у Валети, главном граду Малте. Освојила је последње, 17. место, са 14 поена што је уједно и најлошији пласман Србије остварен на овом такмичењу.

Синхронизацијски студији

Гласовне улоге

Дизни

Година синх. Филм/серија Лик(ови)
2017 Лепотица и звер (играни филм) додатни гласови
2019 Краљ лавова (играни филм) Мала Нала

Не-Дизни

Година синх. Филм/серија Лик(ови)
2019 Мала госпођица Дулитл Трикси

Везе