FANDOM

Aleksandra Radović

Александра Радовић (лат. Aleksandra Radović; Богатић, 10. септембар 1974.) је славна српска певачица, композиторка, текстосписатељица и гласовна глумица.

Једна је од најпопуларнијих поп певачица у Србији. Њен трећи студијски албум „Жар птица“ је био најпродаванији албум у Србији и региону три месеца и проглашен је најбољим поп албумом на подручју бивше СФРЈ 2010. године. Поред овог, њена претходна два албума „Александра Радовић“ и „Dommino“ су остварили запажен успех у домену поп музике. Са сва три албума су се издвојили многи хитови.

Добитница је многих престижних награда, а такође је једна од ретких певачица која има сопствену школу певања која је отворена у Новом Саду и Београду. Године 2012. била је члан жирија у музичком такмичењу „Први глас Србије“. Учествовање у овом шоуу јој је донело додатну популарност и постала је све више присутна у медијима.

Због свог раскошног вокала, сматра се једном од најбољих певачица у земљи и региону. Позната је, осим по песмама, и по свом хуманитарном раду. У трећој сезони популарног музичког такмичења „Пинкове звезде“ нашла се у улози члана жирија уместо Марине Туцаковић, који је напустила након 12. епизоде. 2017. године била је члан жирија у музичком такмичењу „Твоје лице звучи познато“.

Синхронизацијски студији

Гласовне улоге

Дизни

Година синх. Филм/серија Лик(ови)
2012 Краљ лавова „Животни круг“ солисткиња, Сарафина

Блу скај

Година синх. Филм/серија Лик(ови)
2013 Чувари тајног краљевства Краљица Тара

Фокс

Година синх. Филм/серија Лик(ови)
2011 Алвин и веверице 3: Урнебесни бродолом Стјуардеса

Везе

Галерија