FANDOM

Jovana German

Јована Герман (лат. Jovana German, девојачко Вујновић, Vujnović; Београд, 19??), позната и као Yoya Wolf, српска je певачица и кантауторка.

Иако потиче из „немузичке“ породице, Јована је кренула да свира клавир са две године, а певањем се бави од пете године. Певала је у хоровима и соло, предводи „Electric Funx“ и „1Plus2 Trio“, групе које је формирала са супругом Гораном Германом (клавијатуре) и пријатељем Браниславом Вукобратовићем (бас). Од 2010. године активно наступа на београдској клупској сцени, најпре са групом „Magic Beans“, а 2012. године постаје главни вокал бенда Еутерпа, једног од најтраженијих клупских бендова за који је написала сингл „Судар“. Са поп групама Алфапоп и Тир на нОг снимила је два албума. Јована је 2008. провела годину дана у Лондону на „LCCM“-у (Лондонски центар за савремену музику), а након тога је у Београду завршила право. У то време, осим музике, ради на магистарској тези из комуникологије.

Јована је, у пратњи басисте Миладина Стојковића (кога је упознала док је радила у групи „Magic Beans“) 2013. године урадила обраду песме „A Wolf At The Door“ британске групе „Radiohead“ за компилацијски албум „Radio In My Head“ британске издавачке куће „Bandhouse Records“. Песма је снимљена у студију Крокодил у Панчеву, уз Петра Стевановића (клавир) и Страхињу Стојанова (бубњеви).

У даљој сарадњи са Миладином, развија сопствену музику и звук. Ускоро су окупили бројне српске музичаре и плодови њиховог рада постају евидентни. Песма „Open Your Heart“ прва је ауторска (оригинална) песма Јоване Герман. Сама је написала музику и текст, док аранжман потписују Марко Кон, Миладин Стојковић и Горан Герман. Сингл је снимљен у београдском студију „Студио 3000“, а микс и мастеринг су рађени у „The Park Studios“ у Лондону. Песму је издала лондонска издавачка кућа „Bandhouse Records“. Убрзо је снимљен и спот који је режирао Владимир Марковић Луни.

Синхронизацијски студији

Гласовне улоге

Дизни

Година синх. Филм/серија Лик(ови)
2017 Лепотица и звер (играни филм) додатни гласови
2019 Краљ лавова (играни филм) додатни гласови
2019 Покахонтас (званична синх.) Покахонтас (певање)
2019 Покахонтас 2: Путовање у нови свет Покахонтас (певање)

Везе

Галерија