FANDOM

Jelena Stupljanin

Јелена Ступљанин (лат. Jelena Stupljanin; Београд, 30. јун 1978.) је српска телевизијска, позоришна, филмска и гласовна глумица.

Јелена је у Београду завршила основну и средњу школу. Године 1996, након трећег разреда средње школе, уписује се на Факултет драмских уметности. Дипломирала је маја 2000. године с представом „Мајко, шта сам све могла бити“. Прва њена професионална улога била је улога Бебе Панчић или насловне „лутке“ у каснијој хит-представи „Лутка са насловне стране“. Улога је била намењена Мини Лазаревић, која је због повреде отказала улогу. Ступљанинова је примљена на аудицији организованој након отказа Мине Лазаревић. Премијера представе била је у Центру „Сава“ пред 4000 гледалаца. Постаје члан Театра Т, а 2001. године и члан Атељеа 212, где се и данас налази. 2002. године глуми лик студенткиње Сташе у ТВ-серији „Лисице“, а 2004. има мању улогу у филму Милоша Радовића „Пад у рај“.

Године 2004. одлази у Њујорк и почиње похађати чувени Акторс студио, да би 2005. дипломирала пред комисијом у саставу: Роберт де Ниро, Џесика Ланг и Мерил Стрип.

Синхронизацијски студији

Гласовне улоге

Дизни

Година синх. Филм/серија Лик(ови)
2017 Аутомобили 3 Мис Мицка

Везе