FANDOM

Đorđe Simić

Ђорђе Симић (лат. Đorđe Simić; Крагујевац, 5. септембар 1981. - Београд, 22. септембар 2019.) био је српски позоришни, телевизијски, филмски и гласовни глумац.

Био је дугогодишњи члан Драмског студија Дома омладине у Крагујевцу. Студирао енглески језик и књижевност на Филолошком факултету у Београду. Дипломирао глуму на Академији уметности у Новом Саду у класи Виде Огњеновић и Љубослава Мајере.

На Академији уметности у Новом Саду од 2002. до 2006. године био студент продекан, као и председник Академског театра „Промена“. Од 2005. до 2008. године био је члан ансамбла Народног позоришта у Суботици у коме је остварио улоге у представама Трамвај звани жеља, „Frietzspiel“, Много вике ни око чега, Апартман А, Апартман Б и Леонс и Лена.

Водио је више позоришних радионица за децу из области глуме, сценског покрета и дикције у Дому омладине у Крагујевцу. Завршио неколико међународних радионица покрета и глумачке игре (Пула, Нови Сад, Суботица).

Био је стални члан Књажевско-српског театра из Крагујевца у којем је остварио следеће улоге: Михаило-ученик-дечак (Г. Михић, Осмех анђела), Војник (Ј. Зупанц, Огњена купина), Војник код осматрачнице (С. Јаковљевић, На леђима јежа), Серж (Ј. Реза, Арт), Џек (К. Лудвиг, Преваранти у сукњи), Лисандер (В. Шекспир, Сан летње ноћи), Пандур (Ј. С. Поповић, Кир Јања), Астров (А. П. Чехов, Ујка Вања), ***** (Н. Кољада, Трезнилиште, копродукција са Установом културе „Вук Караџић“ из Београда, позориштима из Кикинде, Ужица, Лазаревца и Центра за културу из Обреновца), Радник 3, Наркоман и Полицајац 1, Политичар 3, Судија 1, Туриста Индијац и Редитељ (П. Михајловић, Двеста).

Играо је у представама Театра 34 из Новог Сада, Културног центра из Новог Сада, новосадског Позоришта младих, Позоришне трупе „Артериа“, Градског позоришта у Бечеју и бројним независним пројектима.

Добитник је Награде „Зоранов брк“ за глумца вечери за улогу Џека у представи Преваранти у сукњи на Данима Зорана Радмиловића у Зајечару 2015. године.

Остварио je улоге у играним филмовима „Да није љубави, не би свита било“ и „Медени месец“, те у ТВ серији „Село гори, а баба се чешља“.

Синхронизацијски студији

Гласовне улоге

Дизни

Година синх. Филм/серија Лик(ови)
2016 Мики Маусов клуб (Хепи кидс) Мики Маус
2016-2017 Софија Прва (С1-2) Тупко, Сер Гилијам, Грејлок, Свен, Ву-Ченг

Не-Дизни

Година синх. Филм/серија Лик(ови)
2018 Бен Тен (2016) разни ликови
2019 Аладин и летећи ћилим Пацов
2019 Ману муња Персивал
2019 Монкарт
2019 Робомобил Поли (Хепи кидс) Поли

Везе